میانه

ساخت وبلاگ

پسر 13 ساله هندی که با انعطاف بدنی بالای خود همه را شگفت زده کرده است قصد دارد نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

به گزارش صدای میانه به نقل از فرادید، "آدیتا کومار" نوجوان 13 ساله هندی که در "ماهاراشترا" زندگی می‌کند وقتی تنها 5 سال داشت اموزش یوگا را آغاز کرد و با پشتکار و علاقه ای که نشان داد توانست به انعطاف بدنی خارق العاده ای برسد. مربی او می گوید در همه سالهای اموزش یوگا تاکنون کسی را به استعداد و پشتکار آدیتا در این ورزش ندیده است.

آدیتا که می‌تواند سرش را 160 درجه بچرخاند می گوید ظرف این هشت سال آموزش تمرینات سخت و شکنجه باری را تحمل کرده است تا بتواند چنین کارهایی انجام دهد. او اکنون در شهر خود با توانایی خارق العاده اش به شهرت رسیده و می خواهد با ثبت نام خود در کتاب رکوردهای گینس باعث افتخار شهرو خانواده خود شود.

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:57

آیا بین حفره‌های سیبری و
 

آیا دلایل پشت پرده «مثلث برمودا» می‌تواند وجود گودال‌های عظیم ناشی از انفجار گازها در سیبری را توضیح دهد؟

به گزارش صدای میانه به نقل از فرادید، کشف چندین حفره مرموز و بزرگ در سیبری در اوایل سال جاری میلادی موج شدیدی از گمانه زنی‌ها را نسبت به منشا این حفره‌ها به راه انداخت. اما حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند که منشا این حفره‌ها احتمالا با مثلث برمودا در ارتباط است. 
 
از سوی دیگر آن دسته از دانشمندانی که در این گزارش دخیل نبوده‌اند بر این باورند که مکانیسم حفره‌های سیبری به احتمال فراوان هیچ ارتباطی با ناپدید شدن چندی هواپیما و کشتی در مثلث برمودا نداشته باشد؛ مثلث برمودا از نگاه این افراد جایی است که وجود آن هیچگاه اثبات نشده است. 
 
گله‌داران گوزن شمالی سیبری در ماه ژوئیه حفره‌ای عظیم را در شبه جزیره یامال (به معنای پایان دنیا) پیدا کردند. پس از آن نیز دو حفره دیگر یافت شد که یکی از آن‌ها در منطقه تاز و دیگری در شبه جزیره تایمیر بود. اما حتی وقتی دانشمندان در مورد دلایل پدید آمدن این حفره‌ها گمانه زنی می‌کردند، باز هم منشا آن‌ها به شکل علامت سوالی بزرگ باقی ماند. 

راز  

راز

راز

راز

راز


گروهی از دانشمندان روس در ماه ژوئیه در ژورنال نیچر مقاله‌ای را منتشر کردند که بر اساس آن خروج انفجاری گازهای به دام افتاده در پرمافروست* – که به آن هیدرات متان** نیز گفته می‌شود – به احتمال فراوان موجب پدید آمدن آن حفره‌های غول‌پیکر شده باشند. آن‌ها می‌گویند که هوای نزدیک به قسمت تحتانی حفره‌ها حاوی مقادیر فراوان متان بوده است. 
 
اما حالا محققان پا را یک پله فراتر گذاشته و می‌گویند که عامل ناپدید شدن چندین کشتی و هواپیما در مثلث برمودا نیز همین متان هیدرات بوده است. برخی بر این باورند که مثلث برمودا ناحیه‌ای در اقیانوس آتلانتیک شمالی بین برمودا، فلوریدا و پورتوریکو است. این در حالی است که عده‌ای دیگر وجود آن را انکار می‌کنند. 
 
اما برخی از دانشمندان فارغ از وجود یا عدم وجود مثلث برمودا، بر این باورند که خروج گاز متان می‌تواند باعث غرق شدن کشتی‌ها در برخی نقاط شود.

آیا بین حفره‌های سیبری و
خروج انفجاری گازهای به دام افتاده در پرمافروست به احتمال فراوان موجب پدید آمدن چنین حفره‌های غول‌پیکری است

ولادیمیر رومانوسکی کارشناس ژئوفیزیک دانشگاه آلاسکا فیربنکس است که بر روی پرمافروست تحقیق می‌کند و در مطالعه فوق نقشی نداشته است. وی می‌گوید: «احتمال ظاهر شدن چنین حفره‌هایی به دلیل تجزیه گاز هیدرات در بستر اقیانوس وجود دارد.»

 
متان به طور کلی زیر بستر اقیانوس‌ها به شکل جامد درمی‌آید، اما این احتمال وجود دارد که بخشی از آن جدا شده و به شکل حباب گازی به سطح آب بیاید. 
 
بنیامین فرامپوس، زمین شناس دانشگاه دالاس در ایمیلی به لایو ساینس نوشت: «گاز هیدرات در امتداد ناحیه حاشیه‌ای قاره‌ای آتلانتیک شمالی در آمریکا وجود دارد که بخش اعظمی از آن در بلیک ریج (شمال مثلث برمودا) وجود دارد.» 
 
نتایج پژوهش انجام شده در سال 2003 در ژورنال آمریکایی فیزیک نشان داد که چنین حباب‌هایی دست کم بر روی کاغذ از توانایی غرق کردن کشتی‌ها برخوردارند. در آن مطالعه، دانشمندان بدنه یک کشتی مدل را ساخته و حبابی بزرگ زیر آن ایجاد کردند و سپس از فرآیند فیلم‌برداری کردند. محققان به این نتیجه دست یافتند که اگر کشتی کاملا روی حباب قرار گرفته باشد، تعادل شناوری خود را از دست داده و غرق خواهد شد. 
 
گرچه این پدیده بر روی یک مدل جواب داد، اما هیچ مدرکی از احتمال درست بودن بر روی یک کشتی واقعی در دست نیست. علاوه بر این مسئله، هیچ گزارشی از انتشار گاز متان در ابعاد بسیار بزرگ در قرن اخیر وجود ندارد که بتوان آن را با ناپدید شدن کشتی و هواپیما در مثلث برمودا مرتبط دانست. 
 
فرامپوس می‌گوید آخرین باری که گاز از بستر اقیانوس آن منطقه خارج شده است به پس از آخرین عصر یخبندان یعنی 20 هزار سال پیش بازمی‌گردد. وی در ادامه می‌گوید: «به شخصه به این ادعا فقط به چشم یک تئوری نگاه می‌کنم و نه بیشتر.»

آیا بین حفره‌های سیبری و
مثلث برمودا در نزدیکی فلوریدای آمریکا واقع شده که بسیاری وجود آن را رد می‌کنند
 

گفتنی است نیروی دریایی آمریکا به وجود مثلث برمودا اعتقادی ندارد. همچنین، هیات آمریکایی اسامی جغرافیایی نام مثلث برمودا را به رسمیت نمی‌شناسد. در همین ارتباط، شرکت خدمات مالی لویدز لندن نیز اطمینان داده که تعداد کشتی‌های غرق شده در این منطقه تفاوتی با مناطق دیگر جهان ندارد.
________________
 
* پرمافروست (Permafrost) به خاکی گفته می‌شود که دمایی کمتر از دمای انجماد آب را برای بیش از دو سال داشته باشد. بیشتر پرمافروست‌ها در عرض‌های جغرافیایی بالاتر هستند. 
 
** آذر یخ یا هیدرات متان یک ترکیب کلاترات یا به عبارت بهتر هیدرات گازی است که در آن، مولکول‌های متان در شبکه بلوری آب گیر افتاده‌اند که حالت جامدی شبیه به یخ دارد. 
 
منبع: LiveScience 
ترجمه: وبسایت فرادید 

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:57

دانشگاه آزادِ همیشه پرحاشیه میانه این بار با 2 رئیس از 25 خرداد!

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 267 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:57

سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی مخاطبین بزرگوار و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی شما در لحظه های ناب ماه مبارک رمضان.

همیشه بنده حقیر، اخبار مختلف، تصاویر و مطالبی را به محضرتان ارائه می دهم ولی نخستین بار است که می خواهم توجهتان را به مطلبی در خصوص خودم جلب نموده و نظرتان را در مورد موضوع بدانم و امیدوارم همچون گذشته که منصفانه، با عدالت و موشکافانه به مطالبم ارائه نظر می نمودید، در این مطلب هم چنین باشد.

مخاطبین محترم، بنده، رضا امامی، در طول مدت چندسالی که در رسانه های مجازی فعالیت دارم و در زمان فعالیت گذشته ام به عنوان خبرنگار در دفتر خبری صدا و سیما و یا همکاری در روابط عمومی فرمانداری میانه، همیشه سعی در انعکاس مطالبی داشته ام که اولا رضایت خداوند و ثانیاً رضایت و نفع مردم شهرستانم را بر پایه اصل اساسی صداقت در پی داشته باشد که خوشبختانه استقبال و ابراز لطف و محبت شما بزرگواران چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی جامعه، حقیر را شرمنده خود ساخته و موجب دلگرمی و ثبات قدم برای ادامه فعالیتم شده است.

متاسفانه در جامعه ما و مخصوصا صد متاسفانه در شهرستان میانه، به هزاران دلیل فعلا ناگفتنی، هر تغییر و تحولی دلایل ظاهری موجهی دارد که اگر دستهای ناجوانمردانه رو شده و دلایل کثیف باطنی آن برملا شود موجب رسوایی و شرمساری خیلی از کسانی می شود که فقط نزد مردم آبرو و اعتبار دروغین دارند و خداوند از کارهایی که انجام داده اند آگاه است و فعلا ستارالعیوب بودنش موجب شده تا چنین افرادی در عرصه های مختلف جولان دهند و بر مردم و اهل حقیقت با چهره ای موجه بتازند.

گاهی برخی از انسان ها به اصطلاح معروف، چشم دیدن پیشرفت های یکدیگر را ندارند و بدان حسادت می ورزند و یا در توهم این هستند که فرد مقابلشان در حال پیشرفت است و در قدمی فراتر سعی می کنند تا با چوب لای چرخ گذاشتن، زیرآب زدن، تفرقه افکنی، بی کفایت نشان دادن و هزاران ترفند دیگر سعی در تخریب وجهه آن شخص که بر همه واضح و مبرهن می باشد که شایستگی اش از وی بیشتر است نمایند و متاسفانه در بیشتر مواقع و مخصوصا در شهرعزیزمان میانه، به هدف والایشان دست می یابند و این مهم را باید درنظر گرفت که از کجا به کجا رسیدن، مهم نیست زیرا قرار نیست انسان در سکون به سر برده و درجا بزند و خاصیت و ذات انسان در تلاش برای رشد و کمال است ولی آیا با هر قیمتی؟ با هر وسیله ای؟ آیا با زیر پا گذاشتن اخلاق، ادب، احترام، انسانیت، ایمان، شرف و خیلی از اصول دیگر؟

سوال اصلی اینجاست که آیا چنین اشخاصی تاکنون به درد وجدان دچار شده اند یا وجود وجدان در وجودشان موجب سنگینی و درد است؟

برخی در این شهر با انواع ابزارها و روش ها از جای بی ارزش به جایگاه بی ارزشی رسیدند که آرزویشان هم رسیدن به آن بود و جالب اینجاست که حضور در آن جایگاه بی ارزش، برایشان اوج بلندی و ارزش به نظر می رسد درحالیکه اگر به شرح اوصاف آن بپردازم، همان ضرب المثل شیرین ترکی را باید گفت که " درونم خودم را می سوزاند و بیرونم دیگران را " که اگر غیر از این بود حتی دوستان صمیمی رضا امامی و تمامی خوبان و بدانی که شرایطش را می دانند تاکنون کوچکترین نقصان، کم کاری، سوءاستفاده و ایراداتش را در بوق و کرنا کرده و آبرویی برایش نمی گذاشتند.

بنده بر اساس اصول حرفه ای خبرنگاری، بر روی مطالب و تصاویرم لوگوی وب سایتم (فردای میانه) را درج می کنم و در پایان نیز قید می نمایم که استفاده از مطالب و تصاویر فقط با ذکر منبع مجاز می باشد و خودم نیز وقتی مطلبی را از وب سایتی کپی می کنم " به نقل از " را فراموش نمی کنم ولی شخصی کینه توز که مانند خیلی ها یدک کش برخی واژه هاست و واژه " خبرنگار یا صاحب روزنامه و هفته نامه و سایت و ... است پیشروی ها و گستاخی هایش به جایی رسیده که بارها و بصورت مکرر به افرادی که  بنده اخبارشان را منعکس می کنم چنین گفته که علیرغم میل باطنی، به دلیل درج لوگو توسط رضا امامی، نمی توانیم اخبار مربوط به شما را انعکاس دهیم!!!

جدای بحث اینکه این حرف کاملا از اصول خبرنگاری به دور است، توجه شما مخاطبین محترم را به چند مورد جلب می کنم:

  • آیا آقای به اصطلاح مسئول رسانه، از حضور در جلسات و برنامه هایی همچون نماز جمعه و شورای فرهنگ عمومی که رضا امامی از آنها گزارش و خبر درج کرده منع شده است یا حضور داشته است؟ (حضور داشته است)
  • آیا آقای خبرنگار خود ناتوان از عکاسی و خبرنویسی  است یا به قدری به کپی پیست کردن بدون ملاحظه عادت کرده که همه را خادم بی چون و چرای خود می پندارد و حال خبر نوشتن نداشته و فاکتورنویسی مهلتی برای خبرنویسی برایش نگذاشته است؟
  • خود آقای خبرنگار چه زمانی از مطالبی که از سایر سایتها کپی می کند از کلمه به نقل استفاده کرده است؟
  • چرا آقای خبرنگار مانند نامه هایی که بر علیه بنده به ارگانهای مختلف نوشته بود، در هنگام زیرآب زدن، خود را نماینده تمامی رسانه ها معرفی کرده و نمی گوید که درد مورد ذکر منحصراً فقط درد اوست نه درد مجموعه رسانه؟

لازم به ذکر است که فرد موردنظر به دلیل اینکه دیگران می کارند و وی می خورد از اوقات فراغت بسیاربرای تفرقه افکنی میان مجموعه رسانه شهرستان برخوردار بوده و هیچگاه مردم میانه نه تنها از نشریه وی بهره ای در راستای آگاهی و رشد شهرشان ندیده اند بلکه اصلا نشریه ایشان که سراسر تعریف و توصیف است را ندیده و نامش را نمی دانند زیرا " بَه بَه نامه " ای است که فقط بر روی میز برخی ادارات در حال خاک خوردن است و حتی از جنس کاغذی استفاده نشده که بتوان با آن شیشه ها را پاک کرد.

امروز فعلا نمی خواهم نامی از کسانی برده شود که در حق حقیر انواع ظلم ها را مرتکب شده اند ولی سکوت و حیای بنده را به حساب بی دست و پا و بی دفاع بودن مگذارند و افکاری در حد خودشان نسبت به من نداشته باشند و بدانند دلیل اینکه تا کنون هیچ واکنشی در مقابلشان صورت نگرفته است این بود که هیچگاه افراد فرومایه را در حد خویش نمی دانم که با آنها سر بحث و جدل باز کنم زیرا نباید هرگز با یک خوک درگیر شد، چون موجب خستگی و کثیف شدن لباس ها شده و در مقابل، خوک از این کشتی گرفتن لذت می برد.

مخاطبین محترم، از اینکه مصدع اوقاتتان شده ام و در برخی از جملات بخاطر ادای حق مطلب، بی پرده سخن گفته ام واقعا از صمیم قلب معذرت خواهی می کنم ولی باید این سخنان بیان می شد و در مورد این نوشته که پس از مدتها سکوت و باز هم با اکراه کامل به رشته تحریر درآورده ام با دید واقع بینانه و منصفانه بنگرید.

افتخار و تنها دلخوشی ام این بود، هست و خواهد بود که شما خوبان همراه بنده حقیر هستید و نگاههای پرمهرتان را هدیه مطالب پر از عیب و ایرادم می کنید.

دوستدار همیشگی شما

رضا امامی / دوشنبه 31 خرداد 95

کپی و پرینت حتی بدون درج منبع برای ارائه به هر جا و مکان و هر شخصی مجاز می باشد.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:41

پسر 13 ساله هندی که با انعطاف بدنی بالای خود همه را شگفت زده کرده است قصد دارد نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

به گزارش صدای میانه به نقل از فرادید، "آدیتا کومار" نوجوان 13 ساله هندی که در "ماهاراشترا" زندگی می‌کند وقتی تنها 5 سال داشت اموزش یوگا را آغاز کرد و با پشتکار و علاقه ای که نشان داد توانست به انعطاف بدنی خارق العاده ای برسد. مربی او می گوید در همه سالهای اموزش یوگا تاکنون کسی را به استعداد و پشتکار آدیتا در این ورزش ندیده است.

آدیتا که می‌تواند سرش را 160 درجه بچرخاند می گوید ظرف این هشت سال آموزش تمرینات سخت و شکنجه باری را تحمل کرده است تا بتواند چنین کارهایی انجام دهد. او اکنون در شهر خود با توانایی خارق العاده اش به شهرت رسیده و می خواهد با ثبت نام خود در کتاب رکوردهای گینس باعث افتخار شهرو خانواده خود شود.

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

(تصاویر) انعطاف خارق‌العاده بدن نوجوان هندی

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:09

آیا بین حفره‌های سیبری و
 

آیا دلایل پشت پرده «مثلث برمودا» می‌تواند وجود گودال‌های عظیم ناشی از انفجار گازها در سیبری را توضیح دهد؟

به گزارش صدای میانه به نقل از فرادید، کشف چندین حفره مرموز و بزرگ در سیبری در اوایل سال جاری میلادی موج شدیدی از گمانه زنی‌ها را نسبت به منشا این حفره‌ها به راه انداخت. اما حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند که منشا این حفره‌ها احتمالا با مثلث برمودا در ارتباط است. 
 
از سوی دیگر آن دسته از دانشمندانی که در این گزارش دخیل نبوده‌اند بر این باورند که مکانیسم حفره‌های سیبری به احتمال فراوان هیچ ارتباطی با ناپدید شدن چندی هواپیما و کشتی در مثلث برمودا نداشته باشد؛ مثلث برمودا از نگاه این افراد جایی است که وجود آن هیچگاه اثبات نشده است. 
 
گله‌داران گوزن شمالی سیبری در ماه ژوئیه حفره‌ای عظیم را در شبه جزیره یامال (به معنای پایان دنیا) پیدا کردند. پس از آن نیز دو حفره دیگر یافت شد که یکی از آن‌ها در منطقه تاز و دیگری در شبه جزیره تایمیر بود. اما حتی وقتی دانشمندان در مورد دلایل پدید آمدن این حفره‌ها گمانه زنی می‌کردند، باز هم منشا آن‌ها به شکل علامت سوالی بزرگ باقی ماند. 

راز  

راز

راز

راز

راز


گروهی از دانشمندان روس در ماه ژوئیه در ژورنال نیچر مقاله‌ای را منتشر کردند که بر اساس آن خروج انفجاری گازهای به دام افتاده در پرمافروست* – که به آن هیدرات متان** نیز گفته می‌شود – به احتمال فراوان موجب پدید آمدن آن حفره‌های غول‌پیکر شده باشند. آن‌ها می‌گویند که هوای نزدیک به قسمت تحتانی حفره‌ها حاوی مقادیر فراوان متان بوده است. 
 
اما حالا محققان پا را یک پله فراتر گذاشته و می‌گویند که عامل ناپدید شدن چندین کشتی و هواپیما در مثلث برمودا نیز همین متان هیدرات بوده است. برخی بر این باورند که مثلث برمودا ناحیه‌ای در اقیانوس آتلانتیک شمالی بین برمودا، فلوریدا و پورتوریکو است. این در حالی است که عده‌ای دیگر وجود آن را انکار می‌کنند. 
 
اما برخی از دانشمندان فارغ از وجود یا عدم وجود مثلث برمودا، بر این باورند که خروج گاز متان می‌تواند باعث غرق شدن کشتی‌ها در برخی نقاط شود.

آیا بین حفره‌های سیبری و
خروج انفجاری گازهای به دام افتاده در پرمافروست به احتمال فراوان موجب پدید آمدن چنین حفره‌های غول‌پیکری است

ولادیمیر رومانوسکی کارشناس ژئوفیزیک دانشگاه آلاسکا فیربنکس است که بر روی پرمافروست تحقیق می‌کند و در مطالعه فوق نقشی نداشته است. وی می‌گوید: «احتمال ظاهر شدن چنین حفره‌هایی به دلیل تجزیه گاز هیدرات در بستر اقیانوس وجود دارد.»

 
متان به طور کلی زیر بستر اقیانوس‌ها به شکل جامد درمی‌آید، اما این احتمال وجود دارد که بخشی از آن جدا شده و به شکل حباب گازی به سطح آب بیاید. 
 
بنیامین فرامپوس، زمین شناس دانشگاه دالاس در ایمیلی به لایو ساینس نوشت: «گاز هیدرات در امتداد ناحیه حاشیه‌ای قاره‌ای آتلانتیک شمالی در آمریکا وجود دارد که بخش اعظمی از آن در بلیک ریج (شمال مثلث برمودا) وجود دارد.» 
 
نتایج پژوهش انجام شده در سال 2003 در ژورنال آمریکایی فیزیک نشان داد که چنین حباب‌هایی دست کم بر روی کاغذ از توانایی غرق کردن کشتی‌ها برخوردارند. در آن مطالعه، دانشمندان بدنه یک کشتی مدل را ساخته و حبابی بزرگ زیر آن ایجاد کردند و سپس از فرآیند فیلم‌برداری کردند. محققان به این نتیجه دست یافتند که اگر کشتی کاملا روی حباب قرار گرفته باشد، تعادل شناوری خود را از دست داده و غرق خواهد شد. 
 
گرچه این پدیده بر روی یک مدل جواب داد، اما هیچ مدرکی از احتمال درست بودن بر روی یک کشتی واقعی در دست نیست. علاوه بر این مسئله، هیچ گزارشی از انتشار گاز متان در ابعاد بسیار بزرگ در قرن اخیر وجود ندارد که بتوان آن را با ناپدید شدن کشتی و هواپیما در مثلث برمودا مرتبط دانست. 
 
فرامپوس می‌گوید آخرین باری که گاز از بستر اقیانوس آن منطقه خارج شده است به پس از آخرین عصر یخبندان یعنی 20 هزار سال پیش بازمی‌گردد. وی در ادامه می‌گوید: «به شخصه به این ادعا فقط به چشم یک تئوری نگاه می‌کنم و نه بیشتر.»

آیا بین حفره‌های سیبری و
مثلث برمودا در نزدیکی فلوریدای آمریکا واقع شده که بسیاری وجود آن را رد می‌کنند
 

گفتنی است نیروی دریایی آمریکا به وجود مثلث برمودا اعتقادی ندارد. همچنین، هیات آمریکایی اسامی جغرافیایی نام مثلث برمودا را به رسمیت نمی‌شناسد. در همین ارتباط، شرکت خدمات مالی لویدز لندن نیز اطمینان داده که تعداد کشتی‌های غرق شده در این منطقه تفاوتی با مناطق دیگر جهان ندارد.
________________
 
* پرمافروست (Permafrost) به خاکی گفته می‌شود که دمایی کمتر از دمای انجماد آب را برای بیش از دو سال داشته باشد. بیشتر پرمافروست‌ها در عرض‌های جغرافیایی بالاتر هستند. 
 
** آذر یخ یا هیدرات متان یک ترکیب کلاترات یا به عبارت بهتر هیدرات گازی است که در آن، مولکول‌های متان در شبکه بلوری آب گیر افتاده‌اند که حالت جامدی شبیه به یخ دارد. 
 
منبع: LiveScience 
ترجمه: وبسایت فرادید 

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:09

دانشگاه آزادِ همیشه پرحاشیه میانه این بار با 2 رئیس از 25 خرداد!

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:09

رکسانا کمال سرمربی تیم ملی بانوان آمریکا شد:

صدای میانه؛ در ادامه حضور مربیان ایرانی روی نیمکت تیم های ملی آمریکا این بار یک بانوی ایرانی هدایت تیم ملی فوتسال بانوان این کشور را در دست گرفت. رکسانا کمال نوه عبدالمنعم کمال پیشکسوت سابق تیم ملی والیبال ایران که سال هاست در آمریکا زندگی می کند هدایت تیم ملی فوتسال بانوان این کشور را برعهده گرفت تا تیمش را برای رقابت های قهرمانی اقیانوس آرام در ژوئن 2016 آماده کند.

عکس رکسانا کمالعکس رکسانا کمال

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:03

به گزارش صدای میانه به نقل از میزان: مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل ستایش در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار داشت: طبق ماده 387، آیین دادرسی کیفری به متهم و وکیل وی اجازه داده است اگر نقطه نظرات، دیدگاه و یا ایراد خاصی در خصوص تحقیقات مقدماتی انجام شده دارند طی لایحه ای به دادگاه ارائه دهند.

وی افزود:ما نیز در راستای این قانون، ایراداتی که از تحقیقات مقدماتی استنباط شد را طی روزهای گذشته تقدیم دادگاه کردیم.

وکیل مدافع قاتل ستایش در خصوص جزئیات لایحه ارسالی به دادگاه بیان داشت:با توجه به اینکه ماده 91 آیین دادرسی بیان جزئیات لایحه ایرادات را منع کرده، به همین دلیل از بیان جزییات لایحه معذور هستم.

فرحبخش در پاسخ به این سوال که جلسه بعدی دادگاه چه زمانی برگزار می شود، گفت: منتظر هستیم دادگاه زمان برگزاری جلسه بعدی را به ما ابلاغ کند.

وی در خصوص وضعیت روحی موکلش تصریح کرد: حال موکلم خوب است و باتوجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، وی در کانون اصلاح و تربیت در حال عبادت و توبه است.

وکیل مدافع قاتل ستایش در پاسخ به این سوال که آیا جای بخشش برای موکل شما وجود دارد بیان داشت: درصورتی که اولیای دم رضایت دهند ماجرای رسیدگی به پرونده متفاوت می شود، همچنین قانون مجازات جدید در مورد نوجوانان زیر 18 سال ظرفیت های بسیار بالایی ایجاد کرده است که ما به این موارد استناد کرده و منتظر تصمیم دادگاه هستیم.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:03

صدای میانه به نقل از موسیقی ایرانیان: محمد معتمدی: یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان سال هشتاد و هشت از سوی یکی از مدیریت های محترم صدا و سیما به بنده پیشنهاد خواندن «ربنا» با شرایط بسیار خوب داده شد که بنده بخاطر شرایط خاص آن سالها و جلوگیری از برداشت های حاشیه ای و احترام به اساتید عزیز این پیشنهاد را نپذیرفتم.
 

محمد معتمدی: پیشنهاد خواندن ربنا را در سال 88 نپذیرفتم
 

محمد معتمدی که در روزهای اخیر به دلیل انتشار بعضی مناجات ها مورد هجمه عده ای از معترضان قرار گرفته است، در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت:

«دوستان عزیز و یاران همیشگی

این مطلب را فقط بخاطر این می نویسم که امروز یکی از دوستان تصویری از یک صفحه اینترنتی را برای بنده فرستادند که در آن برای فحاشی به بنده مسابقهء پرشوری برگزار شده بود.

قبل از هر چیز خدمتتان عرض می کنم که طبق عادتی قدیمی و درخواست هم میهنان عزیزم هرسال برای ماه مبارک رمضان مناجاتی می خوانم که امسال به دلیل عدم داشتن شرایط جسمی ایده آل هنوز موفق به انجامش نشده ام.

اما ذکر دو نکته را الزامی می بینم تا بعنوان اطلاعاتی درست جهت رفع پاره ای سوء تفاهمات بکار آید.

اول اینکه بنده برای خواندن مناجات ها از هیچ رسانه ای سفارش کار نگرفته ام و فقط برای دل خود و حال شخصی خودم آنها را اجرا کرده ام که تماماً از طریق فضای مجازی و بصورت رایگان منتشر شده اند. فقط در سال گذشته از سوی آستان قدس رضوی پیشنهاد ضبط مناجات جهت پخش در حرم رضوی داشتم که با افتخار و اشتیاق بعنوان برگ زرین زندگی هنری خود پذیرفتم و این تنها مناجاتی بود که برای انجام آن به بنده پیشنهاد داده شد.

دوم اینکه یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان سال هشتاد و هشت از سوی یکی از مدیریت های محترم صدا و سیما به بنده پیشنهاد خواندن "ربنا” با شرایط بسیار خوب داده شد که بنده بخاطر شرایط خاص آن سالها و جلوگیری از برداشت های حاشیه ای و احترام به اساتید عزیز این پیشنهاد را نپذیرفتم. لذا اگر بنده قصد جایگزین نمودن صدای خود را داشتم آن پیشنهاد را می پذیرفتم و اتفاقاً این تصمیمی بود که حتی پیشینیان بنده نیز در شرایطی مشابه نگرفته بودند.

متاسفم که در روزگاری زنده ام که خواندن، آن هم خواندن مناجات از نگاه برخی جرم محسوب می شود و دستاویزی برای ترور شخصیت هنرمندان.

امیدوارم روزی به سطحی از فرهنگ برسیم که بپذیریم پاسداشت هیچ حنجره ای در خاموشی حنجره ای دیگر نیست.

امیدوارم اطلاعات فوق هم برای مخاطبین عزیزم و هم برای جریان هایی که قصد تخریب بنده را دارند مفید واقع گردد.

به قول حضرت حافظ:

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن»

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:03

به گزارش صدای میانه به نقل از ایرنا: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: جابجایی محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از این وزارتخانه در دستور کار دولت نبوده و خبر برخی رسانه ها مبنی بر تغییر وی و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه افزود: این موضوع بارها از سوی سخنگوی دولت و مقام های ارشد دولتی عنوان شده است.

« متاسفانه برخی از رسانه ها هر چند وقت یک بار، با انتشار شایعه جابه جایی مدیران موجب تشویش اذهان عمومی می شوند و این در حالی است که امسال تمام تلاش و وقت مسئولان دولت معطوف به رونق اقتصادی است و لازم است رسانه ها نیز با همراهی تیم اقتصادی دولت به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، کمک کنند.»

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:57

شب گذشته، بازیکن‌های استقلال در دورهمی برنامه «خندوانه» از شرایط نامساعد مالی فدراسیون فوتبال گفتند.

به گزارش صدای میانه به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ «خندوانه» در شب گذشته در ابتدا با اجرای بیژن بنفشه خواه به روی آنتن رفت و سپس بعد از سلام و احوالپرسی با حضار داخل در استودیو، از رامبد جوان برای حضور در صحنه «خندوانه» دعوت کرد که بلافاصله رامبد به همراه شاه حسینی و دانیال وارد صحنه شدند و بعد از سلام و خوشامدگویی به مهمان‌های حاضر در جمع به بازی پرداختند و سپس بیژن بنفشه خواه با تعریف خاطره ای از سفر به همراه پدرش برنامه را ترک کرد.

در ادامه بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای مجری برنامه «خندوانه» از حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال دعوت کرد و بعد از گپ و گفتی کوتاه با این فوتبالیست از وی خواست تا نفر دوم هاشم بیک زاده را به «خندوانه» دعوت کند و سپس در ادامه مهدی امیرآبادی و آرش برهانی آقای گل استقلال را به عنوان مهمان های برنامه به صحنه «خندوانه» دعوت کرد.

عمران‌زاده، بیک زاده، برهانی و امیرآبادی به ترتیب برای ادامه گفتگو با رامبد جوان به روی پله‌های صحنه نشستند و از خاطرات شیرین و بامزه روزهای بازی در تیم استقلال گفتند و سپس با تقسیم در دو گروه دو نفره پانتومیم اجرا کردند.

بعد از پخش گزارشی کوتاه از زمین‌های زراعت رامبد جوان به قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران با بازی خداداد عزیزی، علی دایی و بازیکن های پیشکسوت اشاره کرد و در خصوص عدم موفقیت و یا کمرنگ شدن قهرمانی فوتبال در دهه های اخیر جویا شد.

آرش برهانی با بیان اینکه در آن زمان تمام بازیکن‌های ما لژیونر بودند و در تیم های اروپایی بازی می کردند، اظهار داشت: بازیکن های آن زمان تکرار نداشتند و دلیل آن هم نبود یک پایه و اساس خوب برای فوتبال است. خداداد عزیزی و یا دیگر دوستان استعداد این رشته را داشتند و از ابتدا اصولی و پایه کار کردند.

وی با اشاره به اینکه در ایران بازیکن ها، پولی در قبال بازی دریافت نمی کنند گفت: در قطر هر بازیکن 3 میلیون دلار دریافت می‌کند و اصلا نمی شود با دریافتی ایران، به انضمام مالیات و جریمه‌ها مقایسه کرد.

در ادامه هاشم بیک‌زاده عنوان کرد: من همچنان چند سالی می‌شود که از باشگاه استقلال طلبکارم.

پس از بیان خواسته‌ها و دردهای فوتبالی مهمان‌ها هر کدام به تعدادی که توانست روپایی زدند و دست آخر هر کدامشان با بیان حرفشان به مسئولان و جوان‌های کشور در خصوص رسیدگی به فوتبال توضیح دادند.

مهدی امیرآبادی در پایان خاظرنشان کرد: جوانان اگر واقعا علاقه زیادی به فوتبال و یا هر ورزش دیگری دارند، اصل اساسی موفقیت تمرین، پشتکار و دعای خیر پدر و مادر است. مسئولان هم البته باید امکانات لازم را فرهم کنند. امیدوارم به زودی به جام جهانی راه پیدا کنیم.

آرش برهانی تاکید کرد: دوست دارم همه جوان‌هایی که در کشور من زندگی می‌کنند، در هر زمینه‌ای که استعداد دارند موفق باشند و از فدراسیون فوتبال درخواست دارم که بیشتر به بازیکن‌ها توجه کند و همانطور که به حق و حقوق باشگاه‌ها می پردازد، حق و حقوق و اعتراضات ما را هم لحاظ کند. متاسفانه ما در ایران اتحادیه ای نداریم که بازیکن ها تشکیل بدهند و وجود و جمع کردن بچه ها هم برای تشکیل این اتحادیه کار بسیار سختی است.

هاشم بیک زاده در ادامه صحبت‌های برهانی توضیح داد: باید یک آکادمی وجود داشته باشد که بچه‌های ما از زیر پایه کار کنند. ای کاش به این نقطه برسیم که از پول همین مالیات ها و جریمه‌هایی که از ما میگیرند، خرج ساخت آکادمی و تدریس فوتبال برای بچه ها باشیم.

همچنین حنیف عمران زاده در پایان تصریح کرد: این روزها زمان مناسبی برای مدرسه فوتبال است و جوان‌ترها و خانواده‌ها حواسشان باشد که گول جذب مالی باشگاه‌ها را نخورند و همانطور که همه دوستان گفتند باید بگویم که کاش مدیران فوتبالی ما خاک خورده های همین عرصه بودند و کمی بیشتر و بهتر به پیشکسوتان عرصه فوتبال احترام می گذاشتیم و رسیدگی می کردیم.

رامبد جوان در «خندوانه» شب گذشته به عنوان حسن ختام این برنامه گفت: من اصلا از فوتبال و حاشیه های این بازی اطلاعی ندارم اما از نگاه‌های اجتماعی می دانم که هر بازی برای هر فردی جنبه روانی دارد و به نوعی انرژی خود را تخلیه می کند، اما اگر این دوقطبی بودن پیروزی و استقلال جمع شود و بقیه تیم ها هم جایی برای عرض اندام داشته باشند، توازن و تعادل بهتری در فوتبال ما برقرار می شود و هر تیمی هواداران خودش را پیدا می کند. و قول می‌دهیم خندوانه در شب های آتی میزبان پرسپولیسی ها و همه تیم های فوتبال باشد تا همه را در برنامه خندوانه دعوت کرده باشیم.

شاد باشید.

گزارش از: محدثه نعمتی

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:57

فردا انقلاب تابستانی رخ می‌دهد و طولانی ترین روز سال با افزایش تنها یک دقیقه رقم خواهد خورد.

به گزارش صدای میانه به نقل از فارس، روز اول تیرماه قطب شمال بیش از هر زمان دیگر (به اندازه 23٫5 درجه) بسوی خورشید متمایل است و نور خورشید فقط به برخی از سرزمین‌های نیمکره شمالی عمود می‌تابد.

این روز طولانی‌ترین روز در نیمکره شمالی است و به آن انقلاب تابستانی می‌گویند.

ساکنان نیمکره شمالی انقلاب تابستانی را در بلندترین روز سال (اول تیرماه) تجربه خواهند کرد.

وقتی خورشید به این نقطه می‌رسد بیشترین زاویه با افق را دارا می‌باشد و این نشان دهنده آغاز فصل تابستان در نیمکره شمالی است.

در این روز ساکنانی که در منطقه راس سرطان زندگی می‌کنند خورشید را دقیقاً در بالای سر خود می‌بینند.

در اوایل بهار طول شب و روز تقریباً برابر است و ولی به مرور زمان طول روز بیشتر می‌شود و در زمان انقلاب تابستانی که بلندترین روز سال است به بیشترین ساعات خود می‌رسد و با نزدیک شدن به فصل تابستان کم کم روزها کوتاه تر می‌شوند.
در نیم کره جنوبی شرایط دقیقاً برعکس با نیم کره شمالی می‌باشد و با انقلاب تابستانی در نیم کره شمالی و اغاز تابستان ساکنان نیم کره جنوبی اغاز فصل زمستان (شب یلدا) را تجربه می‌کنند.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:57

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه آموزش و پرورش میانه از ادارات برتر و موفق شهرستان است  افزود: وجود خیرین فعال از نقاط قوت این نهاد است.

حمید شکری در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش میانه در سال جاری  مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان را از دیگر  نقاط قوت آموزش و پرورش  عنوان کرده گفت: این مجمع از فعالترین مجمع ها در شهرستان به شمار می رود.

وی با بیان این که مدیر آموزش و پرورش میانه از موفق ترین مدیران  در شهرستان میانه می باشد افزود:  طی ارزیابی هایی  که از ادارات شهرستان داشتیم آموزش و پرورش میانه با کسب توفیقات بیشتر  و کسب جایگاه مناسب در سطح استان از ادارت برتر شهرستان به شمار می رود که این امر در سایه زحمات آقای صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه،  معاونین و تمامی زحمتکشان امر تعلیم و تربیت شهرستان حاصل آمده و  امیدواریم  بیش از پیش   مایه ی خیر و برکت در شهرستان باشند.

شکری در ادامه  از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش به جهت حضور موثر در جلسات و از عضویت مسئولین سایر ادارات به جهت حل مشکلات آموزش و پرورش قدردانی کرد ه بر استفاده از توان اعضا  و به فعلیت درآمدن مصوبات شورای آموزش و پرورش و پیگیری آنها تا حصول نتیجه  تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش میانه در این جلسه از اقدامات مهم آموزش و پرورش در طول خردادماه ، به ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی در کلیه مدارس و مدارس شاهد به صورت اینترنتی و امتیاز بندی،برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی، برگزاری مراسم تجلیل از دبیران برگزیده استانی مسابقات آنلاین ، تولید محتوای الکترونیکی، طرح درس نویسی، درس پژوهی ، طرح لوگو و پوستراشاره کرد و در سخنانی ادامه داد: برگزاری جلسه مدیران و مدرسان آموزشگاه های زبان های خارجی ، برگزاری امتحانات نوبت دوم ،آغاز بکار پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در آموزشگاه فرهنگ و سنجش نزدیک به 2380 نفر از دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی از 16 خرداد ماه،برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مدارس منطقه، مراسم تجلیل از 700 دانش آموزدختر و پسر مقاطع تحصیلی  رتبه اول منطقه ای مسابقات فرهنگی و هنری،قرآن و عترت و تربیت بدنی در 4 مرحله ازدیگر موفقیت های آموزش و پرورش در خردادماه سال جاری است .

اسفندیارصادقی از شناسایی 92 آموزشگاه منطقه که نیاز به تعمیر فضاهای فیزیکی دارند خبر داد و بیان کرد: 42 مدرسه علی رغم کمبود اعتبارات در اولویت  رسیدگی و انجام تعمیرات اساسی قرار گرفته است.

وی از برگزاری ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در تهران خبر داد و افزود: ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در تاریخ 13/4/95 با حضور خیرین در حسینیه میانه ای های مقیم تهران برگزار خواهد شد که مقدمات آن فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش میانه به کسب رتبه های  سوم  استانی در فراخوان جشنواره ارزشیابی فرآیندمدار درس مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه و مسابقه آنلاین کتابخوانی دبیران تاریخ ،رتبه سوم استانی،راهیابی 2 طرح برتر از میان 12 طرح به مرحله کشوری در همایش علمی تربیت توسط همکاران منطقه اشاره کرد و افزود: کسب مدال طلای مسابقات تكواندوي قهرماني آسيا توسط میر هاشم حسینی دانش آموز هنرستان تلاش ،کسب رتبه اول و پنجم در مسابقه طرح درس نویسی استان،کسب رتبه برتر کشوری  در هفتمین جشنواره دانش آموزی فناوری نانو،کسب مدال  طلا ی پرتاب نیزه و مدال برنز پرتاب وزنه توسط  دانش آموز مرتضی باهر بخت دراولین دوره ی رقابت های قهرمانی کشور، کسب پنج مقام اول استانی، سه مقام دوم استانی و دو مقام سوم استانی توسط معلمان منطقه میانه درمسابقات و فراخوان های استانی ریاضیات دوره اول متوسطه، کسب رتبه اول استان در عرصه اقدام پژوهی و برنامه معلم پژوهنده،کسب  هفت رتبه اول استانی در مسابقات نقاشی و سرود همگانی توسط مدارس منطقه،کسب مقام اول استان توسط تیم منتخب والیبال مدارس ابتدایی پسرانه در استان از دیگر موفقیت های آموزش و پرورش در خرداد ماه است.

در ادامه این جلسه در خصوص دستورات جلسه تصمیمات لازم گرفته شد. 

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:02

هرچند سلیقه در این میان حرف اول و آخر را می‌زند اما از نگاه کارشناسی می‌توان به ظرافت ظاهری، خشونت بصری و چشم‌نوازی فضای داخلی یک خودرو نمره داد.

ویژگی‌های خودروها در جهان همواره زیر ذره بین کارشناسان و متخصصان بوده است. توان، قدرت، سرعت و شکل و ظاهر از جمله مواردی هستند که افتخارات خودروسازان در جهان را رقم می‌زنند. در این میان شکل و ظاهر از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه مشتریان عام و خاص در اولین نگاه با آن ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند. هرچند سلیقه در این میان حرف اول و آخر را می‌زند اما از نگاه کارشناسی می‌توان به ظرافت ظاهری، خشونت بصری و چشم‌نوازی فضای داخلی یک خودرو نمره داد.

به گزارش صدای میانه به نقل از عصر ایران، در این مطلب به بررسی 10 خودروی زشت جهان از نگاه کارشناسان این حوزه در سال 2016 می‌پردازد و به ظاهر خودروها نمره می‌دهد. 

1- جیپ چروکی
 

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان
 

جیپ جروکی یکی از بحث برانگیزترین خودروهای این فهرست است. این خودرو در برابر نسل‌های گذشته تغییرات زیادی کرده تا بر جذابیت‌هایش بیفزاید، اما به اعتقاد کارشناسان، تعریف و معنای زیبایی در این خودرو به چالش کشیده شده است و بحث‌های زیادی بر سر آن وجود دارد.

2- پونتیاک آزتک

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان
 

براساس یک نظرسنجی مردمی در سال 2008 به عنوان یکی از 100 خودروی زشت جهان انتخاب شد. تولید این خودرودر سال 2001 آغاز  پس از سال 2005 متوقف شد.

3- یاریس ورسو

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان

این مدل ممکن است طرفداران زیادی داشته باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که این خودروی کوچک چیزی بین سوپرمینی، ون و مدل‌های کراس است. چالش اساسی در این بی‌هویتی است. هرچند این خودرو مفید است اما جذاب، نه!

4- فیات مولتی پلا

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان

یکی دیگر از آن خودروهای تابع و عملکردی. می‌تواند 6 نفر را در 2 ردیف حمل کند. یک خودروی بسیار کاربردی محسوب می‌شود. اثری از رنگ روغن یا درخشش در آن دیده نمی شود و نمای جلویی آن بسیار قدیمی و بیش از حد پهن و کشیده است.

 5سوبارو  ایمپرزا

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان

"سوبارو" در یک اتفاق جالب یک 4 موتور تخت سنتی را با یک بدن کاربردی در خودرویی به نام "ایمپرزا" ترکیب و از آن در سال 2000 رونمای کرد.متاسفانه این خودروسازاصل  ترکیب احساس و سبک ظاهری را در ساخت این خودرو فراموش کرد. حتی این خودرو ساز با ترکیب حالت‌های اسپورت نیز نتوانست نظر خوش سلیقه‌ها را به خود جلب کند.

6- پیسمن مینی

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان
 

یک خودروی  3 در از محصولات "کانتریمن مینی" به شمار می‌آید که به عنوان یک جایگزین برای برای"رنج روور اووک" ساخته شده است. این خودرو هم از زیبایی‌های ظاهری بهره‌ای نبرده و به همین علت آن را در لیست زشت‌ترین‌های 2016 میبینیم.

7- فورد اسکورپیو

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان

جرمی کلارکسون مجری جنجالی برنامه "تاپ گیر"  یک بار این خودرو یک قورباغه دهن بزرگ نامید. شاید طراحان فورد در ذهن خود بیشتر به ساخت کشتی‌های کروز بزرگ  فکر می‌کردند.

8- سانگ یانگ رودیوس

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان

نمای ظاهری این خودرو از قسمت چراغ های جلو بسیار زشت است. نمای چراغ‌های عقب به نسبت ساده‌تر ساخته شده است. این مسئله که این خودرو چگونه در مرحله برنامه‌ریزی طراحی شده بیشتر شبیه رمز و راز می ماند.

بی ام و x6

زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان
 

"بی ام و x6 " مثال کامل و واضح این مسئله است که چرا نمی‌توان یک SUV و کوپه را با هم ادغام کرد.

سوبارو تریبکا


زشت‌ترین خودروهای 2016 جهان
 

برای اولین بار سوبارو در ساخت یک SUV کاملا موفق عمل نکرد. "تریبکا"ی تولید شده در سال 2005 در سال 2008 با یک فیس‌لیفت جدید در قالب یک خودرو 5 و 7 صندلی ارائه شد.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:30

به گزارش صدای میانه؛ برنامه ۴۵ دقیقه شبکه خبر سیما شامگاه شنبه (۲۹ خرداد) با موضوع ریزگردها شاهد چالش مهمانان برنامه به اندازه ای بود که مهمان کارشناس این برنامه وسط پخش زنده برای اعتراض استودیو را ترک کرد.

برنامه زنده تلویزیونی

موضوع برنامه شامگاهی 45 دقیقه شبکه خبر که به مباحث کارشناسی در موضوعات مختلف می پردازد، شب گذشته به مبحث داغ ریزگردها اختصاص داشت.

در این برنامه که اجرای ان را اسماعیل فلاح خبرنگار پیشین صدا و سیما در لندن به عهده داشت، سعید متصدی زرندی معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور و پرویز کردوانی جغرافیدان و کارشناس پیشکسوت محیط زیست به عنوان میهمان حضور داشتند.

اواسط این برنامه جایی که اختلاف نظر میان مهمانان برنامه در مورد نقش سیاستگذاری های دولت های مختلف بر ایجاد، استمرار و گسترش جریان ریزگردهای غبار و خاک در غرب کشور بالا گرفت، مجری تلاش کرد با کنترل فضای برنامه، تنش ایجاد شده بین مهمانان را اداره کند اما موفق به این کار نشد.

کردوانی چهره ماندگار جغرافیا در اقدامی بی سابقه در صدا و سیما، با عصبانیت و به نشان اعتراض به کنترل شده بودن برنامه و محدودیت زمان و شرایط برای بیان حقایق، پس از پرخاش میکروفون یقه ای خود را کند و در میان اصرارهای پی در پی مجری برای حضور، از مقابل دوربین اصلی پخش زنده، برنامه را ترک کرد.

شاید این اولین بار است که یک میهمان برنامه در صدا و سیما وسط پخش زنده به نشانه اعتراض یک برنامه را ترک می کند؛ و پیش از این تنها در موارد نادری دیده شده بود که میهمان بعد از قطع عادی برنامه و در فاصله پخش میان برنامه طوری که به چشم مخاطبان امری غیرعادی جلوه نکند، بدون دید و اطلاع مخاطب، از حضور در ادامه برنامه انصراف دهد.

در سه دهه گذشته به خصوص از زمان گسترش شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی رقیب صداوسیما فضای گفتگوهای این چنینی در صدا و سیما بارها با انتقاد کارشناسان و میهمانان برنامه و مردم روبرو شده است.

حال باید دید با تغییر مدیریت صدا و سیما و افق جدید، رویکرد جدیدی مبنی بر بازتر کردن فضا در برنامه های گفت و گو محور که به دلیل ارزان و ساده بودن تولید، بخش اعظمی از برنامه های زنده صدا و سیما را در برمی گیرد، حاکم خواهد شد تا این رسانه بتواند در رقابت پرفشار با رقبا، اعتماد و رغبت بینندگان بیشتری را به خود جذب کند.

دانشجو

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:30

تصاویر حضور رئیس دولت اصلاحات در یک مراسم عروسی دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که سر و صدای بسیار به راه انداخت.

به گزارش صدای میانه به نقل از فارس، شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت: روز گذشته تصاویری از حضور رئیس دولت اصلاحات در یک مراسم عروسی در  شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سر و صدای زیادی به راه انداخت.

این تصاویرمربوط به مراسم ازدواج «پارمیس طاهری» دختر «هنگامه شهیدی» مشاور سابق «مهدی کروبی» و «مصطفی آقایی» فرزند «هدایت‌الله آقایی» از معاونین کابینه دولت اصلاحات است، که دو سال قبل در باشگاه بانک صنعت و معدن برگزار شده است.

در پی انتشار این تصاویر، خانم شهیدی و آقای آقایی با انتشار بیانیه‌هایی اعلام کردند که قصد دارند از عوامل انتشار این تصاویر شکایت کنند. برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب هم این بیانیه‌ها را با تیتر «بد اخلاقی تندروهای اصولگرا» منتشر کرده و نام چند خبرنگار را هم به عنوان عامل انتشار این تصاویر مطرح کرده‌اند.

اما عامل انتشار این تصاویر چه کسی بود و این عکس‌ها از چه منبعی به شبکه‌های اجتماعی و رسیده‌اند؟

نگاهی به تصاویر منتشر شده از این مراسم نشان می‌دهد که همه آن‌ها لوگو سایت معروف «گتی ایمجز» را دارند و نام عکاس آن‌ها هم «کاوه کاظمی» عکاس معروف و با سابقه ایرانی اعلام شده است.

این تصاویر دو سال قبل به صورت عمومی در گتی که یکی از بزرگترین آژانس‌های عکس دنیاست منتشر شده و در تمام این مدت در دسترس عموم بوده و بارها در این سایت دیده شده است.

کافی است در این سایت نام رئیس دولت اصلاحات، یا یکی از زوجین و یا حتی نام خانم شهیدی جست‌وجو شود. تا لحظه تنظیم این گزارش 14 عکس از این مراسم در این سایت موجود و در دسترس عموم است .

حتی در تصویری که خانم شهیدی و رسانه‌های اصلاح‌طلب از این مراسم منتشر کرده‌اند نیز لوگو سایت گتی و نام آقای کاظمی مشهود است و مشخص نیست که چطور انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی حکم نقض «حریم خانواده» پیدا کرده است، در حالی این عکس‌ها بیش از دو سال است که روی سایتی با میلیون‌ها بازدیدکننده در دسترس است و تاکنون گلایه‌ای از این سایت یا عکاس نشده بود.

از آقای کاظمی هم چندین هزار عکس در این سایت منتشر شده و بسیار بعید به نظر می‌رسد که ایشان بدون مجوز خانواده شهیدی و آقایی اقدام به انتشار این تصاویر کرده باشد. در هر صورت منبع اصلی انتشار عمومی این تصاویر و تمام مسئولیت آن بر عهده سایت گتی و عکاس این تصاویر است و نسبت دادن انتشار «تصاویر خصوصی» به یک جناح خاص عین بداخلاقی سیاسی است.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:30

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: ‌معلم ایرانشهری و همسرش در خیابان ولایت این شهر با حمله افراد مسلح کشته شدند.

به گزارش صدای میانه به نقل از باشگاه خبرنگاران ،عبدالغفور حسینی افزود: ساعت 13:30 ظهر امروز در خیابان ولایت، ولایت 4  بر اثر حمله افراد مسلح، یک معلم و همسرش کشته شدند.  

حمله افراد مسلح به ‌معلم و همسرش در ایرانشهر+ عکس

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر با اشاره به اینکه شهردارزهی معلم آموزش و پرورش ایرانشهر، همسر و فرزند خردسالش با خودروی شخصی در حال عبور از خیابان ولایت بودند، ادامه داد: طبق اظهارات  شاهدان عینی، دو فرد مسلح موتور‌سوار از طرف راننده  به خودروی فوق شلیک کردند و این معلم به همراه همسرش کشته شدند و فرزندش از این حادثه جان سالم به در برد.  

حمله افراد مسلح به ‌معلم و همسرش در ایرانشهر+ عکس

حسینی با اشاره به محکومیت ‌چنین اقداماتی ‌که رعب و وحشت در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: ‌از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم ‌همچون همیشه عاملان این جنایت را دستگیر ‌و به اشد مجازات برسانند.  همچنین براساس اطلاعات منابع آگاه انتظامی علت این حادثه دردست بررسی دقیق است و احتمال انگیزه‌های طایفه‌ای قوت بیشتری دارد.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:09

تصویر محمد پسر حبیب و برادرش در مراسم یادبود شهرک غرب

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:09

اعضای هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دور دهم مشخص شدند.

به گزارش صدای میانه به نقل از ایلنا، علی نوبخت‌حقیقی با ۱۳ رای به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم انتخاب شد.

سیدمرتضی خاتمی و محمدحسین قربانی به ترتیب با ۱۸ رای و ۱۶ رای به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

یعقوب شیویاری و بشیر خالقی به ترتیب با ۲۲ رای و ۱۱ رای به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند، همچنین محمدنعیم امینی‌فرد نیز با ۱۶ رای به عنوان سخنگوی این کمیسیون برگزیده شد.

نوبخت نماینده مردم تهران است که از لیست امید وارد مجلس دهم شد.

میانه ...
ما را در سایت میانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار miane بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:09